onsdag den 13. april 2016

Velkommen indenfor - ChriChri boligreportage

Online livsstils magasinet ChriChri spurgte for noget tid siden, om de måtte komme indenfor i mit lille hjem. Det kom der mini interiør- og boligreportagen "Vis os dit hjem: Cathrine Curting" ud af.
Og I skal selvfølgelig ikke snydes for også at få et indblik i mit lille åndehul, hvor jeg til dagligt finder min inspiration, kobler fra og ikke mindst kokkererer - så velkommen indenfor :)





















Hygge, vitalitet og kvalitet er nøgleordene. Mit hjem er fyldt med grønne planter, rustikke møbler, loppefund og kreative hjørner. Nogle af mine kæreste ejer den gamle mintgrønne Kaiser Idell sakselampen i køkkenet og palisander spisebordet, som der tilbringes mange timer med god mad og vin omkring.





Go' dag
Bedste hilsner FrkCurting

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, spørgsmål, samt ris/ros er meget velkomment :)